سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، قلبی سلیم و پاک و خویی استوار، روزی اش می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :9272
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/6/31
6:51 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهرداد نیک نام[2]
این وبلاگ سعی دارد تا با مطالب خود نظر دوستان را بداند اولا،آن ها را توجیه کند ثانیا و یا آن ها مرا توجیه کنند و مرا از اشتباه دور بدارند ثالثا.

خبر مایه

تا دیروز در بین ائمه اطهار فقط چند امام اول را میشناختیم و امام رضا (ع) و امام زمان (عج) را.تا دیروز تمام پوستر ها مختص امام حسین (ع) بود. والپیپرهای اباالفضل العباس غوغا میکرد. نام زینب که میآمد سینه زن ها شوری تازه میگرفتند. علی (ع) را که صدا میزدند رگ غیرتشان میخوروشید. نام هیئت که می آمد همه به یاد حسین بن علی می افتادند. در ولادت و شهادت روضه اربابمان حسین (ع) را میخواندند. و چه شیرین ختم تمام روضه ها با جمله “لا یوم یومک یا اباعبدالله” به نینوای حسین (ع) وصل میشد.امام نقی

 امام نقی

امروز تو کمپین یادآوری امام نقی (ع) به شیعیان به ما یادآوری کردی که امامان دیگرمان را فراموش نکنیم. دور امام هادی (ع) بگردیم.برایش خونمان به جوش آید. هرکسی هرچند کوتاه چند خط در مورد ایشان بخواند. پوستر های زیبای آن حضرت را طراحی کند. احادیث آن حضرت از فراگیر کند. امروز شیعه را با نام شیعه امام هادی (ع) میشناسیم. خط بین کفر و ایمان را تو روشن میکنی.امروز میدان، میدان کربلاست. چه خوب نماهایی که توفیق یاری این امام و این رزم مجازی را نیافتند. و مانند من و شما “سیاه غلامانی” که توفیق مبارزه برای حسین (ع) را یافتند و انشاءالله اجر جهاد در رکاب امام زمان (عج) را میبرند.

میدان امروز میدان کربلاست. خوب و جدا میشوند. سکوت یعنی کفر. مراقب باشید. بجوشید. بخروشید. میدان، میدان رزم است.

بسم الله…

“کمپین یادآوری امام نقی (ع) به شیعیان” بنویس، کلیپ بساز، آهنگ بخوان…

ماهم مینویسیم، فریاد میزنم، مدح میخوانیم…

تو بگو ما هم میخوانیم.

و در آخر وعده صادق الهی:

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

حق میآید و باطل میرود، بدرستی که باطل همیشه شکست خورده است.

جاری است.


91/2/27::: 6:56 ع
نظر()